ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ
‘İnsana Hizmet’ prensibiyle hareket eden Sancaktepe Belediyesi, Alo Sancaktepe hattı ile vatandaşların taleplerine hızlı çözüm üretmeye devam ediyor
Sancaktepe Belediyesi Çağrı Merkezi’nin ilgilendiği konular arasında ambulans yardımı, cenaze işlemleri, asfalt talepleri, başıboş köpek şikâyetleri, çöp toplama, görüntü ve gürültü kirliliği, yol yapım ve onarım, kaldırım yapım onarım talep ve istekleri, ilaçlama, kaçak yapı şikâyetleri, moloz atım talepleri, pazar yeri denetimleri, iş yeri denetimleri, park bakım ve onarım talep ve istekleri, su sızıntısı ve apartman şikâyetleri, katı atık toplama istekleri gibi pek çok konu bulunuyor.





ÇÖZÜM MASASI HİZMETİ
Sancaktepe Belediyesi Çözüm Masası bünyesinde bulunan konusunda uzman ve güler yüzlü personeliyle , vatandaşlarımıza güler yüzle ve hızlı hizmet vererek Türkiye'de çağdaş belediyecilik örneğini sergiliyor.
Vatandaşın rahat ve nezih bir ortamda karşılanması yoluyla, karşılıklı ilişkilerin psikolojik olarak pozitif yönde geliştirilmesini hedefliyoruz.
Vatandaşların işlemlerinin en kısa sürede tamamlanması ve sonuçlandırılmasının amaçlandığı Çözüm Masası'nda 'Bugün git, yarın gel" mantığının tamamıyla ortadan kaldırıldığı görülüyor. Böyle bir hizmet anlayışıyla karşılaşan Sancaktepe halkı belediyenin çağdaş ve çözüm odaklı vizyonunu takdirle karşılıyor ve memnuniyetini dile getiriyor.






SAHA EKİBİ HİZMETİ
İletişim ve halkla ilişkiler konularında eğitim almış kişilerden oluşan saha ekibi ilçemizde bulunan tüm vatandaşlarımızı belirledikleri program dahilinde kapı kapı sokak sokak ziyaret ederek, hem belediye hizmetleri konusunda bilgilendirip hem de vatandaşın sorun ve isteklerini anında ilgili birimlere iletiyorlar










